Doorgaan naar hoofdcontent

We bezorgen de jongeren een pizza!


Vanaf vrijdag start de campagne echt. Het afgelopen weekend heb ik mijn autosticker gekleefd en ben ik bij de drukker langs geweest om de pizzamenu’s op te halen. We hebben met de jongeren getracht om niet de zoveelste folder te maken en deze door de Post te laten bedelen. Daarom stellen wij onze ideeën in 14 pizza’s voor. We kozen niet toevallig voor pizza’s: ze staan symbool voor betaalbaarheid, ze zijn gemakkelijk en elke pizza geeft via enkele sleutelwoorden kort weer waarvoor we staan. Vanaf vrijdag gaan Dorien, Kim, Jonathan en ik huis aan huis bij de jongeren in Kortenaken en brengen we persoonlijk onze folder. In onze folder laten we ook enkele “klanten” aan het woord die ons steunen en die elk een favoriete pizza hebben. Zes jaar geleden was ik geen kandidaat maar ben ik wel mee rondgegaan tijdens de huisbezoeken. Zoiets is een unieke ervaring: je ontmoet mensen die je nog niet kent, je hoort ideeën over maatregelen die worden genomen (positieve en negatieve), je gaat in dialoog, ... kortom het is een leerrijke ervaring!