Doorgaan naar hoofdcontent

Lente BBQ

Vorig jaar had ik kleine oogjes op de lente BBQ van CD&V want ik ben die dag teruggekomen van een werktrip van 3 weken Amerika. Dit jaar kan ik (jammer genoeg) niet aanwezig zijn op onze lente-BBQ. De dag ervoor vertrek ik namelijk naar Vietnam waar ik op een congres zal spreken over mijn doctoraatsonderzoek. Maar mijn CD&V-collega's zullen de aanwezigen graag voorzien van eten en drinken.

Iedereen is dan ook uitgenodigd op de CD&V-lente BBQ die doorgaat op zondag 10 april van 16u30 tot 21u (zaal Bergendal Waanrode). Je kan er genieten van 9 soorten BBQ-vlees, aangevuld met een groentebuffet en sausjes (volwassenen €15 en kinderen €8). Voor de vegetariĆ«rs is er ook een aangepast assortiment. Inschrijven voor de lente BBQ kan bij de gemeente- en OCMW-mandatarissen, bij het CD&V bestuur, via eetdag@cdenvkortenaken.be of via kristof@cdenvkortenaken.be.