Doorgaan naar hoofdcontent

27x bedankt!

Kortenaken kent vele verenigingen en maar goed ook. Het maakt van Kortenaken een warme en bruisende gemeente. In de zomer is het elke week wel ergens feest maar het grootste feest stopt er na 27 jaren mee. 
Zelf heb ik enkele jaren in de organisatie van Boerenrock gezeten en als ik het bericht van Boerenrock lees, dan komt me dat bekend voor. Een heel jaar werkt de organiserende werkgroep met hart en ziel aan een geslaagde editie en jaar na jaar kwam er meer volk en werd de verantwoordelijkheid groter. Stoppen op een hoogtepunt is dan ook mooi voor de organisatie en daar heb ik alle begrip voor.

Met Boerenrock stopt de grootste activiteit van Kortenaken en dat is zeer jammer. Velen hebben mooie herinneringen aan Boerenrock: eerste festival dat ik mocht bezoeken, eerste pint bier, eerste kus, jaarlijkse enkele vaste bezoekers terug zien, ... De zomer van 2017 zal er dus toch wat anders uit zien, maar Kortenaken kent nog enkele andere leuke evenementen. Hetzij wat kleinschaliger.