Doorgaan naar hoofdcontent

Een anonieme brief

Toen ik begin dit jaar in Amerika zat, is er thuis een anonieme brief toegekomen met de boodschap "Wij burgers van Kortenaken hielden u de laatste jaren in 't oog en hebben de rekening gemaakt"

Deze brief is naar alle politici in Kortenaken gestuurd en ik heb hem met veel aandacht gelezen want de auteurs hebben er hun werk in gestoken. De brief, zo'n 5 pagina's, is geschreven naar aanleiding van de komende gemeenteraadsverkiezingen (14 oktober 2018) en geeft een eigenzinnige kijk op de algemene politiek in Kortenaken. Ik kan het uiteraard appreciĆ«ren dat men de politiek nauwlettend volgt en er kritisch naar kijkt. Ik denk ook dat er nog een vervolg op deze ludieke maar voor sommigen scherpe brieven komt en we hoe dichter we bij de verkiezingen komen, hoe meer te weten gaan komen wie of welke groep er achter  zit. De auteurs geven aan dat ze niet met modder willen gooien en de dialoog willen aangaan met alle politici, dus ik ben gezond nieuwsgierig. Mochten ze mijn blog lezen, kunnen ze me altijd contacteren via mail of telefoon! :)